lördag 6 juni 2009

Svaren från igår!

Att aldrig i hela mitt liv börja dricka äckligt svart sumpkaffe.
Just nu försöker jag förtvivlat låta bli mina favorit latte på cafe, ja främst på cafe. Detta för att jag tröttnat på att ligga vaken 2 h varje kväll innan tanken ens slår mig att man ska sova när man lagt sig i sin säng.

Att aldrig någonsin börja använda t-shirts.
Anledningen till detta minns jag, jag var den ultimata linnetjejen och så skulle det alltid förbli. Jag gillade nog inte sömmarna på armarna, allt som skavde ratades bort. Nu avunda jag dem som är klär sig snyggt i t-shirt. Jag jobbar fortfarande på det.

Att aldrig låta en dag vara tråkig.
Kan nog fortfarande vara ett av mina mål i livet! Det sätter rätt höga krav på utövaren, men jag ser det som en utmaning.

Att aldrig någonsin slänga min orange-rutiga omlottskjorta med tillhörande shorts.
Jag har dem kvar, de skall aldrig slängas!

Att hästar skulle vara min hobby för evigt och alltid.
Hästar kommer altid att vara ett fantastiskt djur som gett mig en underbar barndom och sjukt härliga vänner. Saknar voltigen.
Att åtminstone en gång i livet rest ut i rymden.
Det är en dröm jag fortfarande jobbar på, hitills är det närmsta jag lyckats åstadkomma en ansökan till rymdingengör. Dock tror jag att jag kommer lyckas med detta mål.

Att imon två år från en ålder av 6 lärt mig flyga genom att flaxa med mina armar.
Jag gav nog upp nångon gång efter att jag sätt maddicken för 12 gången, däremot tror jag att jag hade passat bra som fågel.

Att aldig köpa en tjejig vespa.
Har aldrig kört en tjejig vespa, det blev en Push - dakota som man var tvungen att växla med foten på. Det var min storebrors.

Att lila skulle förbli min favoritfärg tills jag dog.
Måste erkänna att hallonröd har tagit över, helt klart, men efter det är lila en stark 2:a.

Att aldigt låta någon annan vara bättre än mig, på någonting.
Med några år på nacken har jag insett att det inte är någon nackdel att låta andra glänsa, snarare något du själv mår bättre av.

Att om sådär 10 år gräva upp den hemliga asken jag och min bästis grävde ner.
Hade verkligen velat gräva upp den. Vi blandade blod och la i fina saker. Ärligt, jag har glömt vart jag grävde ner den.

Inga kommentarer: