fredag 5 juni 2009

När jag var liten lovade jag:

  1. Att aldrig i hela mitt liv börja dricka äckligt svart sumpkaffe.
  2. Att aldrig någonsin börja använda t-shirts.
  3. Att aldrig låta en dag vara tråkig.
  4. Att aldrig någonsin slänga min orange-rutiga omlottskjorta med tillhörande shorts.
  5. Att hästar skulle vara min hobby för evigt och alltid.
  6. Att åtminstone en gång i livet rest ut i rymden.
  7. Att imon två år från en ålder av 6 lärt mig flyga genom att flaxa med mina armar.
  8. Att aldig köpa en tjejig vespa.
  9. Att lila skulle förbli min favoritfärg tills jag dog.
  10. Att aldigt låta någon annan vara bättre än mig, på någonting.
  11. Att om sådär 10 år gräva upp den hemliga asken jag och min bästis grävde ner.

Ni får snart veta anledningarna hur det gått såhär 10 år senare.

Inga kommentarer: