tisdag 1 juni 2010

Sommarlov come on!

Yes, då hade jag i alla fall sommarlov, tre månaders långt sommarlov att leva loppan på! Däremot tänker jag inte skrika Jippie, för sommarlovet har verkligen inte börjat på bästa tänkbara sätt. Våren har i och för sig inte heller varit klockren, men det är mest mitt eget fel. Det enda som just nu är bra med att det är sommarlov är just det faktum att det är sommarlov. Jag kanske överreagerar lite, som vanligt, men det är ju av just av den anledningen som jag brukar skriva av mig här.


1. Det regnar och är pissiga 12 grader ute.
2. Jag fick just idag bekräftat att livet tänker fortsätta vara sådär onödigt orättvist.
3. Jag har som vanligt inget flyt eller tur, trots att jag lyckas fylla magen med is, för ovanlighetens skull.
4. ORKA!

Hoppas det blir sol snart iaf!

Inga kommentarer: