lördag 3 april 2010

De första ränderna...

Har infunnit sig... tack solen. Har suttit ute på framsidan och solat tillsammans med min McGoldrick á 700 sidor engelsk text om marknadsföring i forhoppning om att solning och läsning ger dubbel effekt. På båda hållen.

Dessutom är jag glad för jag sprang min favoritrunda runt sjön och... det var inte så jobbigt som det hade kunnat vara...

En påsklunch och lite påskgodis senare mår jag rätt fint faktiskt. Snart blir det nog en tur ut. "Gå på tur" som i Norge låter mycket mer intressant och spännande än svenskans "ta en promenad"... Eller hur?!

Glad påsk på er alla. Söta, rara och dumma!

1 kommentar:

Malin sa...

Kom på att kolla om du svarat på min kommentar om om vi är femmänningar, och det hade du visst för länge sedan!
Vad jag forskat i är släkten Axboms historia. Hittade hit på nåt vis, och lade ihop lite två och två. Du får gärna maila mig (malin.axbom[at]gmail.com) om du vill veta mer. :)