söndag 31 januari 2010

Söndag 31/1 -2010

Idag är en väldigt skön dag.

Jag är extremt trött men extremt nöjd.
Nu sitter jag hemma i Rickards soffa i Helsingborg och tänker tillbaka på veckan som gått.
Visst, jag har haft många nätter med lite sömn men samtidigt många dagar med massor av skratt.
Jag har lyckats flytta, flyttstäda, måla, inreda, ha min första tacksittning och mitt första Nisses Café. Allt har gått suveränt trots att jag definitivt tvivlade på det från början.

I torsdags träffade jag min nollningsgrupp plus faddrar för första gången på 5 månader efter nollnigen. Vi hade en sjukt skoj utgång, en sån där utgång som gör att man vill gå ut igen och igen och igen. En sådan kväll som avslutas med att en mobil vrids i tusen bitar och pasta ketchup hamnar över hela bordet. Sen en morgon som som startas med NEJJJJ..... ÅNGEST och sedan asgarv! Kul.

Nu sitter jag och tittar på min och Rickards packning som ska ta oss igenom en veckas underbar åkning och party i BAD GASTEIN. Off we go...

Inga kommentarer: