torsdag 14 januari 2010

Nu är det gjort!

Vilken skum vecka det har varit. Känns som jag delat mig själv i 10000000 bitar, skickat ut varenda liten del till olika platser i universum för att sedan anta utmaningen att hitta alla bitar igen.

Just nu kanske jag lyckats plocka tillbaka en tredjedel. Synd att resterande 2 är någonstans där de inte borde vara. Det är svårt att fungera utan dem.
Men jag tror på en ljusnande framtid med glitter och glamour, godisregn och mängder av beröm och kärlek. Lyckan är nära!

Jag har lite för mycket tråkiga administrativa saker att klara av på för kort tidsperiod för att kunna se att de faktiskt leder fram till roligheter i slutändan. Det kan bli hur kul som helst, bara jag vågar tro på det.

Sedan har jag återigen konstaterat att jag tänker och analyserar på tok för mycket för mitt eget bästa. Det blir knasjobbigt. Du vet vad jag menar Johanna :), vi som aldrig lyckas bestämma oss för något. Tror att en snabbkurs hos Matilda vore på plats!

Slut för nu.

Inga kommentarer: